~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 4-Jun-2006 21:59 Email | Share | Bookmark
Opening Ceremony utk Adik~25Mei

sesi pendaftaran...
yatta...watashi no kaddo!
ngan senpai aka ani...
pastu lesap dah senpai...
suka main ngan usagi...
lupa dah Adik kat luar...
aktiviti main pasir...
sementara Adik dibuai2 kat sini...
ada main potong2 sayur betul lagik...cabbetsu!
aksi melampau pun ada jugak...hahaha!
kyodai...
pastu berbasikal....
wajah ibu yg ditampal...
hasil bakat semulajadi anak2...
azrina buat apa tu?
opening ceremony nak mula...
kena duduk diam2 kat tikar...
sesi perkenalkan diri..cool jer nyah!
Adik pula langsung tak nak ke depan..zannen ne!
abang2 dan kakak2 youchien dibelakang...
azrina ok gak nak ke depan....
jadik tumpuan gitu..hehehe.
menyanyikan lagu untuk chisai o tomodachi...
sesi bercerita...
4 sekawan...Malaysian yg ada!
pembahagian makanan dan minuman ringan...
owarimashita...
Quote:
Dipanggil chisaii o tomodachi no hi untuk anak2 dari 2-5 tahun meluangkan masa bersama abang2 dan kakak2 youchien selama 2 jam...Adik cam biasa jadik AJK pemantau(asyik berkepit ngan ibu... )... selain tugas tetap AJK makanan kalau ada...hehehe ....namun seronok terpancar diwajahnya bila dapat masuk sekolah..... walau hanya 2 kali sebulan saja mengikut tarikh2 yg ditetapkan....




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net