~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 4-May-2006 07:17 Email | Share | Bookmark
Kuju Hanakoen~Part1(23 April)

misi diteruskan melalaui R30 yg penuh suspen...
terbentang hijau...
terowong gelap pun ada....
singgah sebentar di Mizu No Eki...
melihat Nihonjin berduyun2 angkut air...
suci lagik menyucikan.oishii kata mereka!..
berehat sambil betulkan urat2 kaki...
langit juga luas membiru...
Mt.Kuju didepan mataku...
cari parking dulu...
pas tu baru boleh nak bergamabr!
sana...
situ..
cari tempat ...
untuk berteduh ...
isi perut dulu...
sebab dah waktu lunch...
penangan ice cream lavender..
untuk anak2...
mak budak pun terikut jua...
yummy oishii ne...
sambil snap jugak...
bersama sekawan cik tulip...
Adik..
ibu n Adik...
jom tgk bunga lain...
macam karpet...
testing dari jauh...
ada background gunung...
4 famili berkumpul...
lalu turun ke tempat lain...
menyaksikan keindahan...
juga jambatan...
Eh Adik pula berlalu...
sign board yg ada...
view lain pula...
deretan pelbagai bunga...
Adik pengikut setia...
suka duduk di tangga...
sama la..oren color!
lepak time...
pelbagai jenis tulip rupanya...
Quote:
Konvoi 3 buah kereta sambil2 singgah flea marketto meneruskan perjalanan ke Kuju yg lebih dari sejam jugak namun tak jemu mata memandang sepanjang perjalanan dan tempat persinggahan yg menarik hati ...arigatou ne...Zaki san yg selaku navigator...kami ikut jer dari belakang...pas tu berjumpa pula Pak Ngah n famili di sana....di sana pelbagai jenis bunga yg di tanam..yg pelik pun ada dijumpai!





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net