~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 22-Apr-2006 08:05 Email | Share | Bookmark
Opening ceremony~Ishigaki Youchien(14 April)

hari nih abg long masuk youchien...
Adik tidak ketinggalan bergaya...
walaupun ini hari penting abang long...
ikimashoo...aik dah sampai!
dah pun daftar ngan Fauzana!
tgk kasut letak mana tuu...
parents yg hadir nak masuk dewan...
smileeee....
sempat toleh tuh...
jauh dan terlindung pulak...
kanji apa ntah...
ala jauhnya nak shot...
nampak lah separuh badan...
pengetua yg baik hati...
sesi perkenalkan sensei...
jemputan penting pun ada....
gaya mesti ada walau tak paham...huhu.
Adik dah boring ke?
lama jugak acara...buat2 bacalah!
ke kelas masing2 pulak...
laju je sumer...
ngan Sawako sensei...kawaii ne!
majlis tak abis lagik lari ke sini....
buat acara sendiri...
dah selesai....
sesi foto kenangan...
3 dara pingitan dan sorang jejaka hansome...
omedetou anak ibu...
Mareshia tomodachi...Fauzana chan!
mari berempat...
kat laman pula...
okasan pun nak juga...
Hikari kumi...
pinku desu...Ayyubu Sorihin!
aksi kanak2 riang...
mari melihat usagi...
tulip 01...
tulip 02...
tulip 03...
tulip 04...
tulip 05...
tulip 06...
tulip 07...
tulip 08...
tulip 09...
tulip 10...
nama apa daa...cam Gladiolus!
cantik terserlah....
yg di bawah...
dua jenis warna...
mix color...
budak comel pun nak glamour...
time to eat now...
gohan kecil jer..ikan terlebih besar!
kenyang dah makkkk...
tak sedap badan pulaknya....
ikura desu....
erm dah kenyang...
jom pulang....
buka presento dari youchien...
oishikatta ne....
roll keki...
beg harian yg mesti dibawa...
Quote:
Hari pertama abang long jejak kaki ke alam persekolahan di Jepun lagik ...walaupun hanya tadika ibu pulak yg rasa semacam...macam2 rasa ada....hehehe... .Dah besar pun anak ibu ya,kalau kat Malaysia dikira 6 tahun tapi Jepun lain pulak kiraannya..abg long muda setahun gitu.......so dah masuk skolah tu...jangan nakal2 dan kawan baik2 ngan Fauzana yer satu2nya tomodachi dari senegara..yg lain tuh sumer Nihonjin....hah... lepas ni mesti jozu Nihongo...tapi bahasa ibunda jangan dilupa ya!
Lepas habis upacara selesai menghiburkan hati dengan bunga tulip yg cantik2 kat laman sekolah...walau dimana berada yg menarik pandangan mesti diabadikan.. memang cantik tulip di situ berbanding yg Ogata....ato de ke kedai sushi Kurokuro(kena pakai kot nak masuk sini...hahaha) berdekatan untuk celebrate anak masuk sekolah ... dengan family Zaki san....Alhamdulillah segalanya berjalan lancar di hari itu...






Omedetou anak ibu ..mudah2an gembira kat youchien nanti.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net