~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 19-Apr-2006 06:16 Email | Share | Bookmark
Watashi no engei~projek ke-2...

mula2 bentangkan karpet hijau...
tanamlah pokok idaman hati...mini tomato ke-2ku!
juga strawberry ke-2 yg dpt murah pulak...Alhamdulillah rezeki !
yg nih utk masak nasi briyani mesti kaw2 bau dia...
kena proses cantum satu pasu la ichigo...
sayang nih..kena jaga betui2..susah nak dapat!
bunga spesies Gladiolus dan Dahlia...
sayur pulak kena tunggu projek akan dtg lagik...
baja 100 yen jer...
kerja dibelakang tabir...
assistant tak bertauliah...
dan selepas menunggu..dah berbunga tomato hari ke 11...
yg ni pun...
juga pokok ketigaku...
termasuk cili hijau ke merah ..lupa?
takdak apapun...
khazanah Melayu jangan dilupa...
wahai generasi muda...
Quote:
Alhamdulillah diberi kesihatan yg baik untuk meneruskan hobi menanam pokok idaman hati buat kali ke dua setelah bekalan stok tanah terputus tempohari ...kali ini menambah jumlah 2 pokok mini tomato,satu strawberry,2 jenis bunga dan juga pemberian sahabat yg akan pulang ke tanahair nanti bulan September nanti...honto ni domo arigatou Mariam san... daun kesum yg bakal menyemarakkan resepi asli tradisi Melayu kite(mcm2 boleh masak ngan daun nih... ).....dan juga kunyit yg bakal ditanam harap dapat merasa daunnya nanti...rendang daging boleh masuk list ....terimakasih juga kat Azida san..Insya-Allah akan dijaga sebaik mungkin....


Kulihat hijauuuuu.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net