~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 3-Apr-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Oka Remain Castle(Okajo)

ingatkan dah betul..rupanya silap!
tapi tetap cantik...
tgk sakura kat sini dululah...
yg ni masih lebat
yg ni baru betul..Okajo..cantik pulak dpt kertas gulungnya!
pendakian kami akan bermula...
view yg boleh dilihat dr atas...
dan lagik..
ketinggiannya..
memang cantik kalau sakura penuh la...
ada yg baru berputik juga...
pendaki cilik...
 
bergayanya ngan spek bang!
 
main apa tu?
jom kita turun...
mercu tanda...
Quote:
Okajo~Antara 100 tempat yg dikatakan cantik untuk tgk sakura di Jepun...berbeza dgn sebelum ni sbb tempat ni ala2 kena naik bukit(suatu pengalaman yg baru gitu)..mendaki la kami hari tu..tapi anak2 enjoyed...dan tak letih pula mereka bertongkatkan buluh jepun tu tapi kelopak sakura dah mula gugur dahhh...rupanya Okajo ni dah dekat ngan Harajiri Fall so kami ambik keputusan singgah utk lunch(berselera pulak dorang makan ngan ibunya sekali..hehe)..belum mula lagi tulip festival... tahun ini memang menjadi bunganya berbanding tahun lepas..cantik gitu...Alhamdulillah rezeki tulip pun ade gak hari tu!!





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net