~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 1-Apr-2007 12:00 Email | Share | Bookmark
Beppu Hattou Onsen Festival

jln2 kat Beppu eki dulu...11:45 baru mula!
mari suamkan tgn terlebih dahulu...
tgh buat persediaan tu...tolak bang kuat2
eh ade flea market..apa lagi cuci mata aaar!
kakak yg setia menunggu...
dimulai dgn paluan gendang
kuat makcik2 ni...
perarakan yg mcm2..
pikul sampai berpeluh...
berat nak "m***** tu...
ni Miss Beppu..yg tgh memang cun ler!
eh glamour la color pakcik!
pancaragam
princesss..kakak suka baju dia la..rambut takmo!
pakcik bermotor kuasa tinggi
kawaiii ne...
yg ni Abg long punya minat...sabor na!
group muzik..
steady jerk...
anjing2 pun ambik bahagian juga..
yg kurang upaya jgn dilupa...
Quote:
1-3 April:Macam2 ada sepanjang 3 hari berlangsungnya...kali pertama datang tgk ni..last year dah terlepas...apa lagi ini kali terakhir so memang tak nak lepaskan pengalaman melihat matsuri dorang...seronok jugalah walau cuaca tak berapa cantik sepanjang berlangsungnya festival hari ni..kena balik cepat2..hujan dijangka turun ptgnya kalau tak boleh singgah Beppu Koen pulak selepas ni..."esok masih ada"!



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net