~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 26-Jan-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Special dedication to Kak Rinn

baru buka ni..panas2 gitu..
ambik gambar kenangan...hehe
kenangan dari GZ melalui Kak Rinn
Quote:
Barang idamanku dari Guangzhou udah sampai dgn selamatnya tanggal hari ini(pada hari ulang tahun anakanda) jam lebih kurang 12 tgh/hari tadi....actually ikut ceritanya patut sampai semalam..tapi ada problema sikit.
Tq..tq..tq...tiada kata yg dapat kulafazkan atas kesudian dan kepercayaan serta susah payah akak....melainkan dgn setulus hati ku seronok sangat dan berterima kasih...
Akak meh la jgk sini jap...sementara rancangan upload foto tergendala jap...huhuhu...My Little Home



Friday, 25-Jan-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Birthday party utk Kakak

cari kat Baker's Cottage...
sbb hari ni birthdat party kak ngah...
sambut kat tadika...
View all 9 photos...
O tanjyobi omedetou Kak Ngah(panggilan terbaru sempena nak dpt adik..terima kasih2 kawan2 yg dpt menghidu cerita dan mengucapkan tahniah..Alhamdulillah berita baik ini sepatutnya kena kongsi kan... Tie,Mama Damia,Kak Mai Mypockik,Mama Haris Yuuki,Mama Adriana,Kak Tina...kena confirmkan dulu yek kak dgn sumber dipercayai...hehe,Kak Kham ,Kak Rinn...sayang sekali not made in JAPAN la kak) dll...cuma sekarang agak cemas dgn keadaan baby berisiko...minta doa2kan mudah2an kami di dalam pemeliharaanNya...panjang cerita lak..dah lari topik dah...) utk ulangtahun kelahiran ke-5 gitu yg jatuh actually 26 Januari...ibu dan abah doakan Kak Ngah membesar sihat walafiat menjadi anak yg baik ,cergas dan cerdas hendaknya.

Quote:
Tempat : Tadika First World,Seksyen 7,B.B.Bangi.
Masa 9:00-10:50am



Saturday, 19-Jan-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Shokudo Metro Point Kajang~jln2 cari sashimi

jln2 survey dulu...aha our peberet!
hari yg ditunggu...
takleh sebiji mcm kat jepun...
View all 13 photos...
Quote:
Tq abah bawa kami makan2(sbb kami masih peminat sashimi lagik...kira wonderful dinner on my special day !Tapi tak boleh selalu2..ongkosnya mahal gitu...tunggu birthday anakanda la pulak....hehehehe



Monday, 14-Jan-2008 04:10 Email | Share | | Bookmark
Omoi de~Beppu ropeway

akhirnya sampai gak walau dkt nak balik...
 
 
View all 12 photos...
Quote:
9 September 2007



Friday, 4-Jan-2008 03:11 Email | Share | | Bookmark
Omoi de~Itogahama Seaside park

piknik & santai...
jalan2 hirup angin pantai...
tgk view..
View all 10 photos...
Quote:
Join kawan2 bersantai sepetang memang tak dapat dilupakan walau sekejap cuma....dan kami tak dpt bermalam sbb semua barang camping dah masuk kapal...anak2 paling frust menonggeng ....sampai ada adegan menangis dan kes pujuk memujuk la gayanya!



[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net