~:::Furui Arubamu:::~

By: Sira Sain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 10-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Omoi de~Hyokogumi terakhir Kakak kat Jepun

 
 
anak angkat...
View all 17 photos...
Quote:
Seronok walau sekali sekala masuk skolah tadika...selagi ada peluang..nilah masa nak kutip kenangan...pergi pun main2 ja dan paling penting boleh jumpa kawan2....




Saturday, 8-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Hari mengundi~PRU 12

 
dah 10 tahun tak jejak tasik...
 
View all 12 photos...
Quote:
Hanya menemankan cik abang keluar mengundi di Sek.Keb.Seri Serdang sbb nama kita jauh di Kelate nun....sambil tu mengutip kembali memori lama...zaman muda dulu2....zaman belajar...dan zaman di mana cinta mula bersemi...kwang3x!Betul tak Mama Damia n Mama Laith???
Makan2 kat Tasik UPM aka Tasik Kumbahan....selepas tu time anak2 utk beriadah la pulak....




Friday, 7-Mar-2008 04:38 Email | Share | | Bookmark
Ikebana Pelajaran 39

bahan2 utk hari ni...
mine...
sapa punya dah lupa...
View all 7 photos...
Quote:
Kuri
Gama no hana
Suito sarutan
Dezahuan



Saturday, 1-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kehadiran yg dinanti juga....

sejurus selepas penetasan...
comelnya...
dilindungi oleh si ibu...
View all 7 photos...
Quote:
Buat Abg Long dan Kak Ngah....akhirnya menetas juga telur yg terhasil dari penat lelah...membela "pet" kononya...seekor ayam katik jantan dan ayam betina yg diberi oleh sepupunya dari Wakaf Che Yeh sewaktu balik raya haji baru2 ini...dah minat sgt terpaksa ler dibawa bersama tuannya....dan ayam ini dibawa raya kat Sg.Petani terlebih dahulu sebelum bertolak ke Bandar Baru Bangi selepas itu.

Alhamdulillah byk kali(lebih 10 biji dah bertelur) juga dapat merasa khasiat telur ayam kampung selebihnya..ada orang tu dia teringin sgt nak menimang cucu....so 5 biji telah di"ram"kan dan setakat ni hanya 2 telur telah menetas...dan kedua2 ekor baik2 aja...sayang sungguh anak ibu kat "pet" terbaru mereka....meriah satu taman dek kokokan pagi2..sekitar jam 4 dah mulakan kejutkan penduduk sekitar sini(tuannya tak bangun2 pun)...harap2 tak menganggu...bagi kami pula terasa seperti suasana kat kg...walau dok kat taman perumahan....




Wednesday, 27-Feb-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kek Eksperimen 1

Sponge cake jadi pilihan...
kek Spongebob yg mata lebam
belajar dari internet wat basketweave konon...
View all 6 photos...
Quote:
Untuk permulaan....tahun ini sebagai proses pembelajaran...try oven dan mixer baru dari CKE...dibulan Febuari...harap2 plan berjalan lancar walau agak perlahan sedikit....banyak proses yang perlu dipelajari



[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net